19 Kasım 2011 Cumartesi

My Name Is Khan - Benim Adım Khan

"Korkunu bu kadar büyütürsen tüm amaçlarını engeller."
İnsan, tertemiz bir kimlikle, saf duygularla Dünya'ya gelir. Ailesinin inançlarına göre müslüman, hristiyan, budist olabilir. Aklı erdikten, herşeyin farkına vardıktan sonra artık kendi seçimlerini yapabilir. Hatta beyaz tenli, siyah tenli veya melez tenli olsanız bile insansınızdır. Ne siyah tenli hristiyanın müslümandan ne de beyaz tenli müslümanın beyaz tenli budist'den farkı yoktur. Hepimiz eşitizdir. Zamanla yaşadığımız bu Dünya'da herşeyi tamir etmeyi öğrnebiliriz fakat insan olmayı öğrenemeyiz, bu sizin içinizde var olan birşeydir demek istemiş: Benim Adım Khan filmimiz. "Dünyada sadece iki tür insan vardır. İyi şeyler yapan iyi insanlar ve kötülük yapan kötü insanlar."
Hayatınızdan kesitler bulacağınız, bilmediğiniz bilgiler öğreneceğiz ve sevdiğiniz kişilere daha farklı bakmanızı sağlayacak bu filmi izleyin. "İnsan deneyerek herşeyi başarabilir."
Dünya'nın size nasıl baktığı değil sizin Dünya'ya nasıl baktığınız önemlidir. Evet artık herkes Dünya'ya ayak uyduruyor ve kendine bile yalan söylüyor, değerlerinden ödün veriyor. O zaman nerede senin haysiyetin, şerefin... Kendini bile kandırmaktan utanmıyor insanoğlu. Sen sen ol yaşantından, kendinden utanma, doğru bildiğini yapmaktan çekinme. "Benim başörtüm sadece dini bir kimlik değildir. Aynı zamanda varoluşumun bir parçasıdır."
Shah Rukh Khan'ın üstün performansı görülmeye değer. Kajol'un ise her zamanki gibi yine beni duygulandırmayı başardığını açıkca söyleyebilirim.  
Filme kendinizi kaptırıp 2 saat 37 dakika 42 saniyelik süresinin ne zaman geçtiğini anlayamayacaksınız.
"Uyku beynini rahatlatır ve vücudun rahatmasını sağlar."

1 yorum: